22 feb. 2013

Enchanted Polish - Djinn in a Bottle / Holofredag

TGIF! Har knappt kunnat hålla mig från att posta "riktiga" bilder på det här lacket och trots att jag tagit över 100 stycken måste jag säga att det är ännu vackrare i verkligheten...jag vet, så säger man ofta men i det här fallet är det så! Denna holofredag bär jag Enchanted Polish - Djinn in a Bottle i två lager över den blåa Nails inc - Baker Street som jag visade i tisdags. Holo-topplacket är fantastiskt; lättmålat, flyter ut jämnt över nageln, bildar regnbågar alldeles på egen hand. Jag har lagt a-England the shield topcoat över alltihop och som synes blir det ingen påverkan på holo-effekten. Det är så vackert att det gör lite ont... 
Jag älskar det här! 

/In case I have international readers; this is the amazing Enchanted Polish - Djinn in a Bottle (2 coats over Nails inc - Baker Street) and I could not be more pleased, in fact; I am madly in love!/














3 kommentarer:

  1. blaaaah vad fint! Måste nog ha det här....
    Skitsnyggt ovanpå Baker Street! :D
    (du skrev inte att du hade Baker st. i den engelska texten) :)

    SvaraRadera
  2. Superfint! Holoöverlack är det bästa :)

    SvaraRadera
  3. Tack :) Ja, det här lacket behöver man!!!

    SvaraRadera