14 feb. 2013

Happy Valentine's Day!

Valentine's Day; Alla Hjärtans Dag som vi säger på svenska, är en dag man kan tycka si eller så om. Jag är positiv till dagar då man uppmärksammar något fint; i det här fallet folk man älskar. Jag älskar min familj, mer än något annat (ja, mer än lack faktiskt!) så idag tänker jag extra på mina syskon, föräldrar, kusiner och min kära farmor. 

Och så till själva manikyren: 



Här har jag Jessica 605 La La Land med Bourjois #18 på tipparna. Ibland är det enkla det bästa; jag fullkomligt avgudar det här Jessica-lacket; det är ljusrosa-beige med multikromatiskt mikroskimmer som syns på blixtbilder; i dagsljus ser det bara ut som att naglarna är naturligt snygga. 

Emma på princessemma har dragit igång Pink Thursday där hon visar rosa i olika varianter, idag med Alla Hjärtans-tema såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar