20 mars 2013

Butter London - Jack The Lad / grön onsdag

Gissa vilken färg jag bär på naglarna idag? Grön såklart! Dels är det Grön Onsdag och dels så har jag ju en grön vecka här på bloggen; så det är bara att köra på med mer grönt! Även om min lackgarderob innehåller en hel del grönt så ekar klädgarderoben tom på den här färgen; något jag skulle vilja åtgärda; ju mer grönt jag bär på naglarna, desto fler gröna plagg (väskor/örhängen/skor osv.) blir jag sugen på. Lacket jag bär idag heter Jack The Lad och kommer från butter LONDON. Det är ganska skirt när man lägger det första lagret men det fixar till sig vid lager nummer två. Jag la ett tredje lager inför de här bilderna, mest för att vara säker på att det inte blev några kala fläckar. Färgen är grön-blå med silver-blåa glassflecks; snyggt! 

// My week of green polish only is going strong; today I'm wearing Jack The Lad from butter LONDON; a teal-green polish loaded with silvery-blue glassflecks. I really enjoy all things green now and can't wait to add more green items to my wardrobe! //





Lite olika ljus för att visa de olika färgtonerna i lacket; har till och med lyckats få in lite vår vinterhimmel på en av bilderna, det bjuder jag på! 

6 kommentarer:

  1. Mihihi så fint!
    nu fick jag lust att testa min Jack! ^^

    SvaraRadera
  2. Så komiskt att du också har BL på bloggen, jag stod och valde mellan det här och 2 fingered salute; tur jag valde detta!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint tycker jag. Igår hade jag inte BL på bloggen, men väl idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är lite hit n' miss på BL lacken tycker jag, men när de får till det är dom superfina!

      Radera
  4. Det är verkligen ett härligt lack!

    SvaraRadera
  5. Åh nu har jag äntligen hittat till din blogg! Fin blogg du har! :-) Så nu fick du en till följare på Bloglovin'! Det här lacket är underbart, väntar på att det ska komma hem till mig! :-)

    SvaraRadera