22 mars 2013

Layla Emerald Divine - Holofredag

Fredag och som vanligt holofredag hos Skimmerskuggan. Idag är inget undantag från min gröna vecka; det blir såklart grön holo! Jag har Layla - Emerald Divine på naglarna; två lager ovanpå aqua base, toppat med a-England the shield topcoat för att det inte skulle skadas medan jag rusade omkring ute i -9C och klättrade i berg för att få till de första solbilderna för i år. Lacket appliceras helt problemfritt; det bara slinker ut på naglarna som flytande silke. Älskar det! 

// Celebrating Holo Friday @ Skimmerskuggan wearing Layla - Emerald Divine; a green linear holo that is positively divine in application and appearance! // 






15 kommentarer:

  1. Så vackert! Jag älskar Laylas holosar men har inte denna ännu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var supernära att passa på den, men oj vad glad jag är nu att jag ändrade mig! Det ser lite trist ut i flaskan; lite mintigt/blekt (väldigt likt "alla andra" gröna holos) men på naglarna är det supersnyggt! Och om man är händig kan man säkert göra fina holo-gradienter med det (lite överkurs för mig just nu!)

      Radera
  2. UNDERBART! Hahaha, och älskar att du var på ett berg ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. If the sunshine can't come to the holo; the holo must come to the mountain (errm?)...Det var sen eftermiddag så det var knepigt att få ljus. Nån gång vill jag gå i fotoskola hos dig, så du kan lära mig dina tricks!

      Radera
    2. Hahaha jaa men en jättebra mening! sooom inte var helt sammanhängande ;D Men ändå logisk!

      Haha nejmen jösses, jag har inga tricks heller! Står med mobilen på balkongen och är glad över ev. solljus! :P

      Radera
  3. Tjusiga bilder på ett tjusigt lack!

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Tack så mycket! Kan verkligen rekommendera det här lacket!

      Radera
  5. Åh, det här är en grön helt i min smak, så vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan varmt rekommendera alla Layla holos, felfri applicering!

      Radera
  6. Himla snyggt. Gillar verkligen färgen.

    SvaraRadera
  7. Jag älskar, jag älskar!

    SvaraRadera