19 mars 2013

Pretty Apple

Jag kör vidare med mitt Gröna Tema; är på vårhumör nu när jag har massa grönt omkring mig! Läääängtar till våren, grönskan, lite sol kanske? Idag la jag helt latmaskigt Zoya Apple över min manikyr från igår; Essie Pretty Edgy. Apple är ett superfint glassfleck i guldgrönt, som det verkligen lyser om! Två lager har jag på bilderna men egentligen hade det nog funkat med ett; jag la inte på något överlack eftersom Apple torkar helt slätt och superglansigt. 

// My green theme goes on; today I'm wearing Zoya Apple over Essie Pretty Edgy. I'm really in love with Apple's golden glassflecks and supersmooth formula! //





4 kommentarer:

  1. Det här är väldigt snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Zoyas glassflecks kan jag verkligen rekommendera; lättlackade och otroligt fina, önskar jag hade haft lite solsken för att visa hur fin den här är "på riktigt". Det får kanske bli repris någon gång!

      Radera