15 maj 2013

Contrary Polish - The Way I Am / grön onsdag

Här kommer ett försenat inlägg till grön onsdag! Jag har haft teknikstrul, livsstrul och pollenstrul, så nu blir det nya tag här och bilder på Contrary Polish - The Way I Am. Detta är det första lacket jag testar från märket och jag måte säga att jag är väldigt nöjd! Vi snackar ursnyggt lack här; rosa miniglitter i en salviagrön crelly-bas. Svårt att fånga den rätta gröna färgen på bild; den drar lite mer åt det varma hållet jämfört med vad jag kunnat visa här. Det är en mjuk och behaglig grön, men samtidigt lite spännande med det rosa accentglittret. Formulan är något tjock; jag ska komma ihåg att droppa i lite thinner innan jag använder det här nästa gång. På bilderna har jag två lager samt bas- och topplack från a-England (som vanligt). Ska tillägga att jag  köpt detta lack hos Llarowe

// Green Wednesday @ Vacker & Underbar; I'm posting pictures that were supposed to be published a few weeks ago, but you'll forgive me won't you? I'm loving this polish; the combination of sage green and hot pink glitter is amazing! Contrary Polish definitely did good with this one; the miniscule flaw being the slightly thick formula - nothing a few drops of thinner won't be able to fix! // 





6 kommentarer:

  1. OMG, så vackert!!! Du hann sekunden innan jag tänkte lägga mig, skickligt! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tog en stund att lokalisera bilderna, men nu är ny hårddisk up and running så nästa vecka ska det bli mindre stress :)

      Radera
  2. Håller med dig, jättesnyggt med det rosa glittret i.

    SvaraRadera
  3. Vad fint med det rosa skimret i!! :-)
    Kul att se dig tillbaka igen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns jättebra att vara tillbaka :)

      Radera