17 maj 2013

Gästinlägg av Rebecka; OPI DS Passion / holofredag

Äntligen holofredag! Idag har jag den stora äran att presentera min allra första gästbloggare; Rebecka! Vi har hittat varandra i en härlig Facebookgrupp och nu har hon skrivit ihop ett inlägg lagom till Skimmerskuggans holofredag - kan knappast bli bättre! Dessutom är det Norges nationaldag; så på med en lusekofta eller fram med en lax; här finns anledningar att fira :)

// Today; when we celebrate both Holo Friday and Norway's National Day; I have the great honour to introduce my first guest blogger; Rebecka. We met through a Facebook group for nail polish addicts (how very fitting) and now she has agreed to show you the lovely OPI DS Passion. Enjoy! //

----------

Hej!
Jag heter Rebecka och idag ska jag, för första gången, göra ett gästinlägg här på Gaming Nails! Spännande! Vi kom i kontakt via Lacka-byt på Facebook under sambeställningen av Illamasquas Pink Raindrops (om jag inte minns fel) och vi har hållit kontakten sedan dess. 
Om man nu ska göra ett gästinlägg, varför då inte slå på stort och välja holofredag!?  Lacket som jag ska visa er idag är faktiskt ett NOTD, men det har hängt med i hela tre dagar utan att chippa. Däremot har jag fått lite, lite (knappt synligt) tipwear på pek- och långfingrarna men det går väl inte att undvika när man sitter och knappar på tangentbordet hela dagarna?
Lacket jag pratar om är OPI DS - Passion, ett diskret, ursnyggt, rosa-aktigt lack som i princip lackar sig själv. På bilderna har jag 3 tunna lager som dessutom torkade snabbt. Jag har A-england - The knight som underlack och Nubar - Diamont seal & shine som överlack. Låter det som jag är kär i lacket? Ja – det är jag nog också. Jag tycker det är himla fint, regnbågarna är tydliga, syns väl inomhus och formligen exploderar i solen. Nu ska jag sluta snacka och låta bilderna tala för sig själv! 





8 kommentarer:

  1. Vad kul med gästinlägg! :-D
    Vilket härligt hololack du visar upp dagen till ära. Fin färg och härliga regnbågar. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättekul och få blogga lite! Hoppas det inte är sista gången :) Ja, visst är det fint :) /Rebecka

      Radera
  2. Jättefint lack med underbar holo! Kul med gästinlägg med :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt du tycker det! Ja det är ett himla fint lack, både i solen och skuggan :) /Rebecka

      Radera
  3. Det såg verkligen fint ut!

    SvaraRadera
  4. Älskar Passion - och att vi visade det samma dag :)

    SvaraRadera
  5. Vackert! Kul att träffas så på fejjan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härligt! Är superglad över att få dela intresset med andra lackisar! :)

      Radera