23 maj 2013

Illamasqua - Pink Raindrops / Pink Thursday

Så var det dags för ett rosa lack; Emma firar Pink Thursday och det gör jag också! Valet föll på Illamasqua Pink Raindrops vilket alltså är det rosa systerlacket till kultklassikern Raindrops; en mild färg med glassfleck ton-i-ton. Ett enda lager blev det; jag var inte beredd på att formulan skulle vara så tjockflytande; här tror jag thinner kommer behövas. Ber om ursäkt för de suddiga bilderna; av någon anledning kunde jag inte hålla still handen när jag fotade. 

// Celebrating Pink Thursday by wearing Illamasqua Pink Raindrops; pink with glassfleck shimmer. Formula is very thick; I recommend adding thinner to make this less gloopy. // 








4 kommentarer:

  1. Nja, sådär för mig, men jag undrar om man kan ha det lacket över något annat, hur effekten blir då?

    SvaraRadera
  2. Jo.. jag gillar nog det ändå. Väldigt classy :)

    SvaraRadera
  3. Sorry för sent svar men har varit i London ett par dagar :)
    Å detta pink raindrops vill jag ha, såg det tyvärr inte i London :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen ett rosa-rosa om man säger så! Hoppas du hade kul i London!

      Radera