29 maj 2013

Jessica - Electric Teal / grön onsdag

Och så var det grön onsdag igen! Idag bär jag Jessica - Electric Teal som kanske egentligen borde ha hetat Electric Emerald eller till och med Electric Jade...det är verkligen inte teal, utan underbart GRÖNT! Unik färg i min samling; det gröna skimret som verkligen lyser i kombination med den starka men inte skrikiga färgen...hade den varit någon nyans mer dämpad hade det här kunnat vara ett lack från Chanel med dess distinkta skimmer. Formulan är underbar; två lättmålade lager har jag på bilderna i kombination med a-Englands bas- och topplack. Jessica är verkligen ett underskattat märke; jag rekommenderar verkligen alla att skaffa några av deras fantastiska lack!

// It's Green Wednesday! I'm wearing Jessica - Electric Teal which really should've been called Electric Emerald because it's an amazing green with shimmer that positively glows! Fantastic formula, severly underrated brand! I love this polish - there are no dupes of this in my stash. //







4 kommentarer:

  1. Åh jag älskar den här nyansen och skrimret! Var köper du Jessica?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror den här kommer från lookfantastic eller feelunique, men numera kan man köpa Jessica hos Transdesign :)

      Radera
  2. Nu är vinnarnamnet publicerat in och se om det var ditt förslag som vann :)

    SvaraRadera