19 juni 2013

Gina Tricot - Wannabe / grön onsdag

Här är jag! Har inte försvunnit, bara varit tvungen att vila ögonen efter en trist infektion, men nu är jag frisk igen och det är ju onsdag så det blir till att fira med Karin och fler gröna lack! Idag föll valet på Gina Tricot - Wannabe 103. En skön smaragdgrön färg med skimmer som gränsar till glassfleck; ljuvligt! Formulan är perfekt; två lättlackade lager och så a-England bas- och topplack. Är väldigt förtjust i det här lacket; kvalitén är överlag hög på Ginas lack och priset kan man verkligen inte klaga på (3 för 99kr). 

// Hi! I'm back! A pesky eye infection made it impossible to focus (pun; unintended) but I feel fine now so here's another Green Wednesday celebration with pictures of Gina Tricot - Wannabe 103. Emerald green shimmer/glassfleck that applies easily in two coats. I like this shade a lot! //






6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Skönt att vara tillbaka :)

      Radera
  2. Jättefint. Jag har också den här. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den härlig! Och så tänker jag på den där sången "vi gå över daggstänkta berg, fallera.." eller hur den nu går :)

      Radera
  3. Jag har inte testat några Gina lack än, men det här såg väldigt fint ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det tycker jag du ska göra! De har många fina nyanser och bra pris (3 för 99kr!) och så är lacken gjorda i Frankrike; det är lite mer kvalitetskänsla på dom jämfört med många från t.ex. H&M. Tycker jag då alltså!

      Radera