18 sep. 2013

Essie - Mojito Madness / grön onsdag

Hösten är här och med den en grön onsdag! Nu kramar jag det sista ur sommaren med hjälp av Essie - Mojito Madness; ett slags mellanting mellan mint och ljus jade. Lacket har bra flyt och om man inte är petig kan man komma undan med ett lager, men eftersom jag vet att sånt kan synas på foton använde jag två. Det var svårfotat eftersom solen gömde sig duktigt, men jag hoppas ni får en idé om färgen i alla fall. 

// Autumn's here and it's another Green Wednesday! I'm wearing Essie Mojito Madness; a semi-bright light jade green that applies easily in two coats. //






6 kommentarer:

  1. Den här dammiga gröna nyansen är så fin...

    SvaraRadera
  2. Den är så lättmålad, särskilt för att vara Essie, men jag vet inte om den hamnar bland favoriterna - man har ju ganska många gröna lack att välja mellan nuförtiden :)

    SvaraRadera
  3. Oh ja, riktigt snyggt. Att välja en favorit är omöjligt, jag är tokig i gröna lack och älskar typ vartendaste ett. :)

    SvaraRadera
  4. Härlig grön nyans. Snyggt. :-)

    SvaraRadera